tråkdag!

Vaknade strax innan 8 för att jag skulle hinna ringa ungdomsmottagningen när de har telefontid, VARFÖR har de bara telefontid i 45 minuter? kanns det som ett vettig grej?
 
När jag ändå var vaken passade jag på att ringa till lite olika veterinärer för att få fram bästa pris för kastrering och 1-års vaccin till Disa.
Så jag har fått ganska mycket gjort nu på morgonen, men nu är det totaltdött, har suttit och lyssnat på musik, spelat facebookspel och druckit upp min kroppsvikt i kaffe, allt i min lila sparkdräkt!
 
Jag vill bara slippa gipset nu, vill börja träna, vill gå kurser med Disa, vill kunna gå långpromenader och springa med hundarna, och framför allt - jobba, har aldrig saknat något så mycket i hela mitt liv som mitt jobb!
Nu är man ju innesittande och det jobbigaste man gör är att gå till toaletten eller ut på trappen med hundarna. Det suger.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0