nu ska sista fettet bort!

Är så less på allt överflödigt fett som finns på min kropp!
Sedan jag och föredetta sambon gjorde slut och jag flyttade hem igen har jag gått ner 8 kilo, även om mycket förmodlligen är muskler.
Men för mig är det ändå mycket, då jag är tillbaka på samma vikt som innan jag träffade honom. Men nu ska jag ner till min målvikt.
Har bestämt mig för att det är shakes som gäller, och sedan till middag kött och sallad.
Sedan när jag bli av med kryckorna och gipset är det långpromenader som gäller i första hand, sedan när våren och sommaren kommer så ska det även läggas att springa 3 gånger i veckan. 
Ska även skaffa nytt gymkort och skaffa egen PT i form av Anna, som ska hjälpa mig att bygga upp en styrka och smidighet i kroppen!
JAG LÄNGTAR EFTER DETTA SOM FAN!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0