Måndagsångest

Måndageftermiddag, finns det något värre än måndagar?
Eller jag ska väl kanske inte gnälla så mycket jag som faktiskt inte varken jobbar eller går i skolan just nu. Och om det är något som är ångestframkallande så är det att gå hemma hela dagarna.
Men men, nu börjar jag se fram emot onsdag, då jag ska tillbaka till sjukhuset och få reda på när jag kan börja jobba igen. 
 
Jaja, nu ska vi sluta gnälla, varje måndag man upplever är ju ett bevis på att man har överlevt helgen ännu en gång!
Att jag upplever denna måndag är ett under med tanke på att jag slog halft ihjäl mig i fredags, jag har blåmärken och ont över hela kroppen. Men är man kanon så får man ju skylla sig själv helt och hållet!
 
Sedan har jag spenderat resten av helgen i sängen och i soffan, bara haft det mysigt med min mysis.
 
Var även och kollade på en teater i Rådmansö Kyrka som min lillebror var med i. Konstig, men bra!
Dagens soffsällskap när man mår illa och inte kan äta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0